AFGHAN REFUGEE

راهنمای مرور و بروز نمودن درخواست برای دریافت منظوری رهبری ماموریت امریکا

این رهنمود برای  کسانی هستند که برای دریافت تاییدی رهبری ماموریت امریکا در افغانستان تقاضانامه داده اند و در انتظار پاسخ هستند.

 

مطمین شوید که اسنادی را که تسلیم رهبری ماموریت امریکا نموده اید مطابق به تمامی ضروریات سفارت می‌باشد. اگر اینطور نیست، اسناد جدید و تکمیل را تسلیم رهبری ماموریت امریکا نمایید.

الزمات و موارد نیاز‌برنامه ویزای مهاجرت خاص به مرور زمان تغییر کرده اند. رهنمودهای فعلی در این وبسایت قابل دسترس است.

 

اطمینان حاصل نمایید که اطلاعات تماس محل کار شما درست و فعال می‌باشد. اگر تماس مدیر و موسسه تان تغییر نموده،‌ معلومات تماس جدید را به آدرس فوق ایمیل نمایید.

تقاضانامه ویزای مهاجرت خاص شامل دو بخش مهم میشود. یکی از آن‌ها توصیه نامه از مدیر تان و دیگری برگه تثبیت وظیفه از مؤسسه تان می‌باشد. سفارت همیشه با استفاده از معلومات تماس ثبت شده در این برگه‌ها با مدیر و موسسه تان تماس برقرار می‌کند. اگر سفارت نتواند با مدیر و موسسه تان تماس برقرار کند ممکن است تقاضانامه شما رد شود.

در صورتیکه وظیفه تان ختم میشود و یا تاریخ کار تان اشتباه است،‌ توصیه‌نامه و برگه تثبیت وظیفه را به‌روز رسانی کنید.

بعضی اوقات متقاضیان ویزای مهاجرت خاص توصیه نامه شان و یا نامه تثبیت وظیفه شان را زمانی دریافت می‌کنند که هنوز در آن موسسه مشغول به کار هستند. بعضی اوقات دیگر، تاریخ های این نامه ها اشتباه می‌باشد. در این اوقات خوب است که مؤسسات و مدیران سابق تان نامه‌های تصحیح شده را فراهم نمایند.

 

متوجه اشتباهات رایج باشید.

اشتباهاتی که اکثر اوقات اتفاق می‌افتد در اینجا لیست شده است. این فهرست کامل نیست. همیشه رهنمودهای ویزای مهاجرت خاص که از طرف دولت امریکا و از طریق سفارت به نشر میرسد را مطالعه نمایید. سپس نامه‌های درست را به سفارت تسلیم نمایید.

 

پیشرفت تقاضانامه تان را مکررا تعقیب نمایید.

متقاضیان ویزای مهاجرت خاص برای افغان‌ها که منتظر دریافت نامه قبولی از طرف رهبری ماموریت امریکا در افغانستان (سفارت) هستند، میتوانند برای تعقیب وضعیت تقاضانامه شان به این آدرس ایمیل بدهند: AfghanSIVApplication@state.govدر تمامی مکاتبات تان نام، تاریخ تولد و شماره تقاضانامه ویزای مهاجرت خاص تان را شامل نمایید.

Post Your Comments
Exit mobile version